sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

MUN PÄIVÄ 4.4.2013




aamulla mun sänky
herätys 6:15
 aina yhtä hehkeänä, vaikka meikinkin kanssa
 ekana meikkaan. päivittäiset meikit mitä käytän

 ilman Aamupoikia ei aamu onnistu
 sit puen, iha normit päivävaatteet

 tottakai petaan sängyn, melkeen joka päivä..
                                                sit jotain aamupalaa. äitin tekemiä sämpylöitä, nam
.
 taistelu hiuksien kanssa

 yleensä kyllä pesen hiukset aamusin mutta juuri tänä päivänä en jaksanut, koska illalla ne kuitenkin pesin
 harja mitä käytän

 
 hajuvesi mitä käytän, Avril Lavignen Forbidden rose
 ja se ois redi !


 ei muutako kouluun, yleensä lähen puolelta- 20 vaille



 ja sit koulussa päivä. Lumi ♥
 mun tekstiilin erikoiskurssin tämän hetkinen työ, tuosta tulee mun päättärimekko (:

 vimme ♥
 kaisa ♥




 mun ihana Meri ♥





 Miltsii !!

 Tuulian kuviksen erikoiskurssin työ
 ja toinen
 Tuulia ♥
 joku Roosan työ



 meitsi, Tuulia, Lumi ja Julia
 koulun jälkeen tuun kotiin ja teen läksyt. jee.



 sit jonkinsortin välipalaa..
 ..ja eiku kaupungille


 naminami

 minun Iisu ♥♥

:D:D:Dd

 mun suu oli täynnä suklaata, nauratti.


 mietittiin iisun kans et miks hemmetissä katossa pitää olla pistorasioita mitkä tuossa hyvin näkyyki...












reeniä horo reeniä, liukuportaita vastapäivään
 sit illalla kaupungista kotiin bussilla ja just chill
 ja facebook




 sit vähä jotai iltapalaa 






 meikit pesen yleensä tommosilla pyyhkeillä
 ja rasvaan kasvot tolla
 hampaitten pesu
 joku no makeup kuva
lääkkeet
 musiikki
 ja sit vaan nukkumaan.

Eli tein tämän postauksen, ku tämä voitti sen onnettoman äänestyksen mikä sai vähän ääniä mutta ei se haittaa. Kuvia ainaki on taas vaihteeksi. . Mutta mutta tämmöinen on siis minun päivä, en tietenkään aina ole kaupungissa, mutta nuo normit jutut on niinku oikeestaan jokapäivästä, paitsi en koulussa tietenkään käy la ja su :D mutta muuten kyllä. Mulla oli ainaki mukava Mun päivä !!

ja sit tos alapuolella tuo video (:(:


1 kommentti: