perjantai 12. huhtikuuta 2013

Mä tulin tänne huutelee, kai joku mua kuuntelee



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
söpöt banaanit 
 
 
 Olin koko pääsiäisen Kajaanissa mun serkkujen luona. Käytiin mun serkun Tuomaksen ja sen kaverin Valtterin kans rinteessä, ja kuvasin niitä siellä. Ite kävin vasta seuraavana päivänä rinteessä. Kelit oli aivan mahtavat ja porukkaa oli ihan hulluna. Tuntu siltä, että joutu jonottamaan suurimman osan ajasta mitä oltiin. Seuraavana päivänä oli sitte pohkeet niin kipeät että voi herrane aika. Rinteestä menin siis mun toisen serkun Tytin luo yöksi.
 
 
pitkälle nuoki pääsi ku ajoivat jo ojaan.. 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
                             Sit tuossa alapuolella on jotaki vähä aikasempia kuvia ennen pääsiäistä (:
 
 
 
 
 
  
  
 
          
 


2 kommenttia: