tiistai 16. huhtikuuta 2013

en ole se surkea rätti jonka sydän on imetty kuiviin



 
  
 
                               
      
mun ja iskän nimmarit ;) 
  
 
 

   
  
  
 
   
 
 


   Moii !

 Eli tänään mulla on synttäriit ! :3 iskän luona viikonloppuna leivottiin mulle kakku, ku oon tämän viikon äitin luona niin vähän aikasemmin sitte tehtiin siellä iskällä (: kaverit toi tosi söpöjä kortteja mulle ja Iisu ihanat lahjat  rahaakin on tullu ihan kivasti taas (: ja kakkua nyt on tullu syötyä joka paikassa, nii kävin sitte pitkällä lenkillä, muutenki alotan nyt iha tosissaa urheilee !
 Ostinpa nyt jo kahet uuet kengät... Ja jos torstaina ostais vielä yhet. :3 Ja viikonloppuna ois ituleiri Norvajärvellä apinoitten kans !!
No ei kait siinä, tämmöstä meininkiä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti