maanantai 22. huhtikuuta 2013

Summer I'm waiting for you..

 
 
 
 

 Mulla on jumalaton hiuskuume. Haluisin jotai aivan uutta kesällä ! Ei kannata välittää nuista muokkauksista mitä tein noihin mun kuviin, ihan mallin vuoksi laitoin et miltä suunnilleen näyttäis semmoset hiukset mitkä haluaisin.
 Sit ku mun omat hiukset on tarpeeksi pitkät nii sit viimestään värjäät noi lilat liukuvärjäyksillä. Mut varmaan kesällä ois kuitenki toi normaali liukuvärjäys tummasta vaaleaan. Noi punasetkin ois aivan ihanat mutta sekin on sit et niitä joutuis koko ajan värjäämään ja värjäämään kun ne kuluu.. Nuo muokkaukset on kyllä.. haha :D No, kokeilimpahan vain että miltä mun naamataulu nuissa näyttäis. Mä en kestä, tulispa jo kesä !!!!!!!!
 Saa laittaa kommenttia ja mielipiteitä !! kitos

2 kommenttia:

  1. Noi keskimmäiset ois just sopivat sulle! Noi mustat joissa on latvat vaaleat :)

    VastaaPoista