keskiviikko 25. joulukuuta 2013

That's a merry merry christmas!

Pomppeli on nii söpö vaavi :3
                Tykkään tästä kuvasta iha sikana^

    Eilen aamusta menin iskän kanssa Norvajärvelle, ku siskoille tuli äitinsä luo joulupukki, niin sitä käytiin katsomassa. Siskojen äitin kanssa otettiin sitte ''parit'' kuvat ponskien kanssa, on ne nii ihania <3 
 Tytöt sai aika kivasti kyllä lahjoja, ja mieluisia tuntui olevan erityisesti kaikki piirrustusjutut. Illaksi menin sitten mummolaan mun äitin ja muun perheen kanssa, ja siellä sit jaettiin lahjat, syötiin ja chillailtiin. En ite saanut kauheasti lahjoja, mutta ei se mua haittaa, mun mielestä se joulun tunnelma, perhe ja ruoka on parasta! Alempana näkyy mun lahjoista kuvaa. Rahoja tuossa ei ole koska niillä kävin ostamassa tänään itelleni joululahjaksi samyangin fisheye-objektiivin ja voin sanoa, että oli hyvä ostos! Love it <3 ehdoton lemppari oli silti kortt, jonka sain Mintulta. Se tuli yhtäkkii ovelle kortti kädessä, ja olin iha hämmentyny ku Minttu oli ovella :D se on kyllä paras ystävä mitä mulla vaan voi olla<3!

 Tähän mennessä mun joulu on sujunut tosi kivasti, on tullut syötyä ja levättyä. Tykkään joulun ajasta ihan sikana, koska kaikki ihanat valot, tuoksut ja ruuat ja kaikki se tunnelma! Toivottavasti teidän joulu on sujunu mukavasti :3! Nauttikaa lomasta täysin siemauksin! 

Tässä alhaalla on sitte kuvia mun uudella vauvalla :3
Tää oli mun lempparilahja.. Minttu on maailman paras<3


Ihanaa ja rauhallista joulun jatkoa kaikille! Muistakaa syödä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti