keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Aina ei vain keksi järkevää otsikkoa

Loooong timee nooo seee! Mun suurin osa ajasta ok kaikki osa ajasta on menny nyt kouluun ja salilla käymiseen. Kouluun on pitäny palauttaa hirveästi kaikenlaisia tehtäviä ym ja salilla nyt muutenvaan tykkään tai no rakastan käydä ja nyt teen tosissani sen eteen jotain että näytän siltä miltä haluan :) en oo vissiin nyt sen verran vähään aikaan kirjottanu yhtään mitään tänne, eli oon kerenny värjätä hiukset vaaleammaksi ja jouduin sen takia luopumaan mun ihanista pidennyksistä, nyyh :( mutta annan nyt omien hiuksien kasvaa ihan rauhassa!
Mutta tämän ja edellisten viikon kuulumisia: oltiin hiihtolomalla perheen kanssa Ylläksellä. Käytiin laskettelemassa, syömässä ja kuhan löhöiltiin. Kahtena ekana päivänä olin aivan järkyttävästi sumua, mutta viimesenä päivänä oli sit aivan ihana ilma :) viikko meni nopeaa mutta oli silti tarpeeksi aikaa levähtää koulusta. Sit koulu taas alko ja palattiin takaisin normaaliin arkeen ja normaaliin unirytmiin...
Viime viikonloppuna alkoi sitten Rovaniemen ravikausi, eli sunnuntaina oli ravit. Menin lauantaina Mintulle yöksi ja olin niillä kaksikin yötä, ja meillä oli taas kivaa niinku meillä aina on ku yhdistetään meidän tyhmät päät x) 
Tällä viikolla on ollut aivan ihanat kelit, aurinko paistaa ja on mukavan kiprakka keli. Saanut kaivaa aurinkolasit kaapin pohjalta ja jopa käyttää niitä! Viikonloppuna sitten suunnataan Mintun kanssa taas Levin jääraveihin, huippuuuuuuu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti