sunnuntai 18. elokuuta 2013

Sekainen postaus

Moi ! En ole päässyt kirjottamaan taaskaan koska mun isäpuoli on laittanu koneeseen jotku asetukset etten siellä pääse bloggeriin ollenkaan o.o ihan ihme juttu, mutta onneksi iskän luona pystyn kirjottaan!!
Ihan eka ajattelin laittaa teille kuvia mun viiksikokoelmasta, koska niitä on nyt päässyt kertymään aika paljon. Loppupostaukseen tulee sitten muita kuulumisia.
 
Tilasin 6 kuoret Ebaysta, ne makso yhteensä 25 euroa. Tykkään kaikista tosi paljon, paitsi yhet ei oo vielä tullu mutta kyllä ne sieltä tulee!
Viime viikonloppuna olin Iidan kans Simerockissa. Siellä oli ihan huikee meno, ja mulla oli ainaki tosi hauskaa! Esiintyjät oli tosi hyviä, kuvia en saanut koska järkkäri ei ollut mukana :(
Niin tosiaan. Koulu alkoi! Ihanaaaaaa, koulussa on ihan sika kivaa, ja vielä kun mun serkku muutti Tuusulasta tänne niin nään sitäkin paljon enemmän, vapaa-ajalla ja koulussa (: meidän luokka on ihan mahtava, ja muutenkin tosi rentoa koulunkäyntiä. TYKKÄÄN! Tätä ei olla varmaan ikinä mun suusta kuultu: ''haluan kouluun!!'' niin siinä vaan kävi et sen sanoin. Ja oon sanonu montakin kertaa. Kaverit on ihan ihmeissään että miten MINÄ voin sanoa noin, mutta nyt se on mahdollista!
Sitten kävi vielä semmoinen homma, että laitoin smileyn! Tai no Iisu sen taas laittoi mutta kuitenkin. Mulla jännitti ihan hulluna aluksi, mutta minun onnekseni piikkikammon takia se ei ollut kovin kivulias operaatio. Ainoastaan korun laittaminen sattui paljon. Se on onneksi semmoinen lävistys, joka paranee todella nopeasti. Syöminen on aluksi tosi hidasta ja hankalaa, mutta kyllä se tästä.. en kadu että laitoin!! Love it♥
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti