tiistai 7. toukokuuta 2013

Ja rahaa palaa

Heipähei taas!
 Tänään kävin mun serkun Tiian kanssa kaupungissa vähä shoppailemassa. Jotenki tosi kivaa, ku löytää kivoja vaatteita ja niitä sit voi ostaa. Tuossa alla sit näkyy mitä tänään ostin, paitsi tosiaan se mekko ostettiin jo eilen. 
 Tiian kans käveltiin sit kaupungissa ympäriinsä ja otettiin kuvia. Aluksi ilma oli tosi synkkä ja sato vettä, mutta sit onneks aurinko alko paistaan! Oli kivan lämminki. Mulla on joku ihmeen ongelma mun polven kans.. Siinä on kyllä aina ollu joku hätä, mutta nyt se on iha hullun kipeä koko ajan. Ainaki se on jotenki väärässä asennossa aina ku kävelen. Äiti sano, että: ''sun pitää opetella käveleminen uudestaan..'', ja liikunnanopeki sano, että mun pitäis mennä johonki fysioterapiaan. Huomenna sit aattelin käyä näyttämässä polvea terkkarille ja kysyä että mitä sen kans pitäs tehä. En halua, et se on mulla aikusena sökönä, varsinki jos on seisomatyötä paljon ym. Pitää saada hyvissä ajoin se kuntoon! Ja takasin sinne vauvaikään, ku pitää kävely uudestaan opetella '':)''. Ei tule mitään taas.:D
       ^ mun tekemä :3

2 kommenttia:

  1. oi vitsi toi turkoosi paita on ihan täydellinen!<3 oon itekki ettiny ties kuinka kauan just tollasta :D

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista