lauantai 3. marraskuuta 2012

Yllärisynttärit !!







meiän sankari ;)



 
               

moi täs mä ja mun hamppukaupunki hiukset.
tässä siis video sankarin reaktiosta jos toi ees näkyy.. :D
+ tuo on kuvattu puhelimella kamerasta joten laatu sen mukanen (Y)


Moii !

 Järkättiin eilen kavereitten kaa minun parhaalle kaverille yllärisynttärit. Suunnittelu alko jo kuukaus sitte ja Iida ei ollu tajunnu yhtään mittään. Menin eilen ennen synttäreitä minun toisen kaverin luo laittamaan meikin ja hiukset. Hyvin onnistu ! Sen jälkeen ku sankari eli Iida oli haettu nii mentiin Iidan luo ja laitettiin taloon kaikki koristeet ja muut. Mentiin kaikki piiloon ja laitettiin meiän kuskille viestiä että sankarin saa tuua ja sitte ko Iida tuli nii kaikki vaan alko kiljumaan ja laitettiin musiikkia soimaan ja Iida kyllä yllätty !! Oli tosi mukavaa !

Mulla tuli kauheen vähä kuvia mutta ei nyt voi mitää :(

-jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti